I Spent $150,000 On This Pokémon Card

  visningar 9,858,968

Logan Paul

7 månader sedan

Join The Maverick Club ► club.maverickclothing.com/join/
That was intense... love you Gary thank you!!
SUBSCRIBE FOR DAILY VLOGS! ► bit.ly/Subscribe2Logan
Watch Our Live Stream (The $200,000 Pokémon Unboxing) ► sepost.info/dev/video/y4STy5iGZK7dtbE.html
ADD ME ON:
INSTAGRAM: LoganPaul
TWITTER: LoganPaul
Watch our IMPAULSIVE Podcast ► sepost.info
OR IMPAULSIVE CLIPS ► sepost.infoclips
I’m a 25 year old manchild living in Los Angeles. This is my life.
sepost.info

Kommentarer
Statenitaly
Statenitaly 2 timmar sedan
That was a nice exchange
Eli McMurtry
Eli McMurtry 2 timmar sedan
It's unbelievable blood I think if you collect one of those cars you'll be like famous more than PE by
حكم ومواعظ
حكم ومواعظ 3 timmar sedan
I have a rare card of the egyptien yo go yo first edition
Todd Corley
Todd Corley 4 timmar sedan
Congratulations man! Its a big deal
Lastica Alfred Miguel F.
Lastica Alfred Miguel F. 5 timmar sedan
Wtf? For just a one piece of card?
Jonathan Miller
Jonathan Miller 8 timmar sedan
He could have bought Dogecoin which would 20 million
the warrior
the warrior 8 timmar sedan
Bsg 10 is drake and psa 10 is xxxtentacion
Brian Badonde
Brian Badonde 11 timmar sedan
I had like 10 shiny charizard cards in the late 90s when I was 10 years old, I used to go into the store with a friend get the security guard to follow him and I would steal packs then take out whatever ones I didn't have and me and my friend would but them in bundles mix them up in a bag and sell them in the neighborhood for 2 euro a pack
Rafael Ortiz
Rafael Ortiz 15 timmar sedan
Lana in the backround of that whole conversation, "Fuck these nerds"
NoahD -713
NoahD -713 Dag sedan
Logan, if you see this, baseball cards are one of the things you need to invest in next. The most expensive one was sold for 3.93 million in 2020
Aditya Gupta - Tumhara Apna Yaar
Aditya Gupta - Tumhara Apna Yaar Dag sedan
Hey Logan Paul I have 25 Pokemon cards. I wanna sell them. Anyone wanna buy
Issac Zhong
Issac Zhong Dag sedan
Garry is older than Logan and he’s still older he’s a multi millionaire
Quirol, Julian
Quirol, Julian Dag sedan
They be spendin thousands on cards. While im out here with a 1000hp pikachu from a offbrand sell of the cards hahahahahha. Sad...
Kevin Romero
Kevin Romero 2 dagar sedan
Logan: "I'm done buying things that won't make me money" Also Logan: "I'm never ever selling that card"
Lily Pavao
Lily Pavao 2 dagar sedan
I don’t know why but I cried watching this
PROJEFF Pickle
PROJEFF Pickle 2 dagar sedan
Lana be like WTF is going on with these car boards things that Logan bought
Champion Waller
Champion Waller 2 dagar sedan
Logan had it in his hand should of dipped he is fast as fuck boi
ProUniversal
ProUniversal 2 dagar sedan
Pozdro dla Polaków 😁
Boo Yamas
Boo Yamas 2 dagar sedan
I have a PSA 10
Kristaq Dodo
Kristaq Dodo 2 dagar sedan
Logan paul i saw a video and youre real name is dream please make a video pls
Fade ϟ Zapify
Fade ϟ Zapify 2 dagar sedan
Next day Elon musk : hey Logan I will give u Tesla and my full bank account for this Logan : sure let’s do it Gary : crying
SlimeBoXx 77
SlimeBoXx 77 2 dagar sedan
I literally have one and never thought it was valuable I better go hide it in a safe
Pablo Jaramillo
Pablo Jaramillo 3 dagar sedan
Logan has changed so much
Anthony Parker
Anthony Parker 3 dagar sedan
Imagine if he randomly said , "Holy shit is that Lana Rhoades!?!?"
Marek Drimal
Marek Drimal 3 dagar sedan
This was one of the best sales speeches I have ever seen
Michael Sender-Thoms
Michael Sender-Thoms 3 dagar sedan
not the first time i see lana on a couch
noahwong_gaming1234
noahwong_gaming1234 3 dagar sedan
BRUH i got it out of a target 27$ Pokémon box
Cobra Kai
Cobra Kai 3 dagar sedan
If you like Pokémon 👇
Troy sia
Troy sia 3 dagar sedan
happy for you brother
Ben svenson
Ben svenson 3 dagar sedan
How can a piece of a card cost a million i mean wtf?
Prince Sran
Prince Sran 3 dagar sedan
Lana is like can you do it quickly i m about to go somewhere its soo boriiiiiiiinnggg the pkemon thing
cbgizo
cbgizo 4 dagar sedan
its more blessed to give than it is to receive
GhostGrind
GhostGrind 4 dagar sedan
How much is a 1999 charizard with shadow worth?
MR. MODiFiER
MR. MODiFiER 4 dagar sedan
He is tremendous vloger, hoping that someone helps me my SEpost channel grow💓💓💓
Nickolas Fox
Nickolas Fox 4 dagar sedan
Man do I want a psa 10 charizard
Nickolas Fox
Nickolas Fox 4 dagar sedan
Man I want a charizard
Umer Rehman
Umer Rehman 4 dagar sedan
I’m done buying lamborghinis lemme get the charizard
Quick Silver
Quick Silver 4 dagar sedan
Why is this the most exciting Pokemon trade I have ever seen? Anyone please reply
Quick Silver
Quick Silver 4 dagar sedan
Honest question do you guys think Lana Rhoades gets passed around between homies?🤔
Quick Silver
Quick Silver 4 dagar sedan
My question is WTF is Lana Rhoades doing there add a Pokemon trade🤔 and next to children?
Bennikillar
Bennikillar 4 dagar sedan
I have 22 and there not fake 1st pad 10 charziards
Bennikillar
Bennikillar 4 dagar sedan
PSA
LightningKS
LightningKS 5 dagar sedan
Played Barbie dream house!
Saleh shaban Shaban
Saleh shaban Shaban 5 dagar sedan
Fuck you logen
Saleh shaban Shaban
Saleh shaban Shaban 5 dagar sedan
What the fuck
Tyrone Awel
Tyrone Awel 5 dagar sedan
And brew stew has on eof them
mansour 76
mansour 76 5 dagar sedan
Wait I have it I could give it to you
Kaizen II
Kaizen II 6 dagar sedan
Imagine buying one then its a fake lol
Jackson and Margot channel Skonieki
Jackson and Margot channel Skonieki 6 dagar sedan
You are the best SEpostr ever
Joe b wan
Joe b wan 6 dagar sedan
I really want this card but spent all my money on other stuff, like a house, car and home appliances
ZEN - CHAN
ZEN - CHAN 6 dagar sedan
He is Seto Kaiba
Tony Smash
Tony Smash 7 dagar sedan
Lol yeah right
Tommy Seago
Tommy Seago 8 dagar sedan
Lana looks so confused 😂
stevie ray gonzale,
stevie ray gonzale, 8 dagar sedan
He's really orange but ur color blind huhh bitch uno what thats exactly Josie sits on my face now.
stevie ray gonzale,
stevie ray gonzale, Dag sedan
@WeRoam Webs why do I gotta be high i was born on leap year its not my fault and I dnt drugs if I did I wouldn't be into this pokemon vid
WeRoam Webs
WeRoam Webs Dag sedan
@stevie ray gonzale, lol you gotta be high
stevie ray gonzale,
stevie ray gonzale, 4 dagar sedan
@WeRoam Webs I was born on feb 29th 1984 technically im only 9 goin on 10 years olld lol no joke. I come from a big fam so they use to plan a bday every feb 20 so I wasn't left out as a kid its another reason why nobodys ever seen me have a bday party ino alot of people but not everyone knows my real bday.
stevie ray gonzale,
stevie ray gonzale, 4 dagar sedan
How am I 37
WeRoam Webs
WeRoam Webs 6 dagar sedan
You’re like 37.
harry muli
harry muli 9 dagar sedan
top right shelf. got it.
H0ckey NinjA
H0ckey NinjA 9 dagar sedan
Post
Jomarih Oneal
Jomarih Oneal 9 dagar sedan
J
NiftyNate10
NiftyNate10 9 dagar sedan
The crippled boxing coach bringing in the money lol
Be Red
Be Red 9 dagar sedan
9:17 what‘s with the bgs 10
Dam Sam
Dam Sam 9 dagar sedan
Wtf man iam from india donate me 1 lakh usd . Iam struggling in problems here
C Hawk
C Hawk 9 dagar sedan
I have a better Charizard!
Stylidix
Stylidix 10 dagar sedan
hey logan looking michou it's new record world opening pack first generation
YT marioda480
YT marioda480 10 dagar sedan
I don’t get it how’s it so expensive wats in it ???
The Blue Ninja
The Blue Ninja 10 dagar sedan
0:43 they are in icarly
VSnCS
VSnCS 10 dagar sedan
I literally almost tiered up
Ali Asghar
Ali Asghar 11 dagar sedan
Logan : Making history buying a psa 10 charizard Lana : Casually just sitting their and enjoying her coffee
Devraux
Devraux 11 dagar sedan
Michou broke the record they get 14 ultra rare in the first edition Pokemon box he is a French SEpostr
Devraux
Devraux 11 dagar sedan
Michou broke the record they get 14 ultra rare in the first edition Pokemon box he is a French SEpostr
DMOGUL
DMOGUL 11 dagar sedan
D
Alex Lemelin
Alex Lemelin 11 dagar sedan
why are they worth so much? what makes these so special?
Trector v
Trector v 11 dagar sedan
How much first edition charizards do you have
VictorMode
VictorMode 11 dagar sedan
As soon as Logan Paul asked him, “How does your heart feel?” Part of me wanted Gary to say, “My heart feels like you should get the hell out of my house” lol
emmett
emmett 10 dagar sedan
💀💀i was thinking the same thing
La_Baguette_fraiche
La_Baguette_fraiche 11 dagar sedan
GOO SEE the video of French youtubeur Michou , he Beat The World Record on Opening of display Pokemon!!!
La_Baguette_fraiche
La_Baguette_fraiche 11 dagar sedan
GOO SEE the video of French youtubeur Michou , he Beat The World Record on Opening of display Pokemon!!!
La_Baguette_fraiche
La_Baguette_fraiche 11 dagar sedan
GOO SEE the video of French youtubeur Michou , he Beat The World Record on Opening of display Pokemon!!!
??
?? 12 dagar sedan
Lana Rhodes in the background 🤣😓🤣
Drew Wright
Drew Wright 12 dagar sedan
I have that card lol
Drew Wright
Drew Wright 12 dagar sedan
But not the exact same it’s better
Cindy Kerkhoven
Cindy Kerkhoven 12 dagar sedan
Omggg you have100% luck
the hot dog 5
the hot dog 5 13 dagar sedan
booo
RuffRize Rise
RuffRize Rise 14 dagar sedan
You just did it for clout? Lmao I’m 💀
CHASE GAMING
CHASE GAMING 14 dagar sedan
Tagging rick at pawn stars!
cau
cau 15 dagar sedan
ese señor es un crack,estuvo cerca de la mera lana rhoades
Brian Berkon
Brian Berkon 16 dagar sedan
How long how you know you can just pull one from the sets like what I did and I got one why you bring $150,000 for one
Hailey Hansen
Hailey Hansen 16 dagar sedan
Someone gave that card for free lol that’s a easy card
DOAGx PaNdA
DOAGx PaNdA 16 dagar sedan
I love it when I see Lana there
corsa mxde
corsa mxde 16 dagar sedan
Mr bieber looking for charizards you bet yo sweet bippy he did
No
No 17 dagar sedan
Woah don’t get too comfortable with being next to the pool, haha, 😬
billy siara
billy siara 18 dagar sedan
Got rare Pokémon cards.Charzard is one never had them graded tho
Ajs507 Saldi
Ajs507 Saldi 18 dagar sedan
This channel is too fake i hate so much this videos......
Mark Hermansen
Mark Hermansen 18 dagar sedan
That Pokemon card is a couple dollars
RDPanda
RDPanda 18 dagar sedan
Logang
scornedforlorned
scornedforlorned 18 dagar sedan
Ya'll dumb af
Mattia El Kun
Mattia El Kun 18 dagar sedan
Guarda quella vacca di Lana Rhoades
Shafi Kryptonator
Shafi Kryptonator 18 dagar sedan
Pikachu Token on Uniswap:)...$$$$
Billy Lim
Billy Lim 18 dagar sedan
imagine he accidentaly rips it
Atharv Rode
Atharv Rode 19 dagar sedan
Logan rocks
South Philly Explorer
South Philly Explorer 19 dagar sedan
I ripped up my Charizard holographic because my dad didn't take me to the boardwalk. Shit still bothers me till this day 22 years later. I miss them both. If I could have one of them back I'd pick my dad
South Philly Explorer
South Philly Explorer 17 dagar sedan
@Jimmy Jay its cool thanks bro
Jimmy Jay
Jimmy Jay 17 dagar sedan
man im sorry about that.
MasterPlaysRoblox_YT
MasterPlaysRoblox_YT 19 dagar sedan
i pulled it off bruvver!POG And I also got a charziard gold metal vmax
PARKER ADAM
PARKER ADAM 19 dagar sedan
Hello logan paul.I am turkey I love you
Chu Kyl_
Chu Kyl_ 19 dagar sedan
He was on pawn stars too bad Rick was way to stupid as to not do any research on one of the biggest collectable in the universe
Gerald Alvarez
Gerald Alvarez 20 dagar sedan
Lana chilling in the sofa
I Spent $2,000,000 On Pokémon Cards
10:08
I Bought A $200,000 Box Of Pokémon Cards
08:20
The Beach Where Lego Keeps Washing Up
6:11
WE FOUND HIS 20 YEAR OLD POKEMON CARDS!
10:48
WHAT'S INSIDE? FAMILY
visningar 886tn
I Spent $30,000 on Pokémon Cards and WON
11:56
World's Fastest Workers!
09:00
Beast Reacts
visningar 7mn
Logan Paul Opens my $200,000 Pokémon Booster Pack
20:47
The Beach Where Lego Keeps Washing Up
6:11
Bugworkout moment #shorts
0:15
Bugworkout Sport in Russia
visningar 11mn
Elon Musk Monologue - SNL
5:36
Saturday Night Live
visningar 8mn